franzkafkavevo:

not-fun:

Who is she

bone titties

franzkafkavevo:

not-fun:

Who is she

bone titties

(Source: spookee-skeleton, via barenakedladies)

miniprof:

bird seller, i need your strongest bird

(via barenakedladies)

girlwiththerobottattoo:

I JUST UGLY LAUGHED SO HARD I WOKE UP THE DAMN HOUSE JFC!!!

(Source: crisontumblr, via pfennings)

spookyscandal:

can i make it any more obvious?

spookyscandal:

can i make it any more obvious?

(Source: the-sex-and-the-city-blog, via zombiemonica)

sra-foreveralone:

(Source: grawly, via ninjendo)

choctawaukerman:

himederekitten:

This is a piece of shitty mid-2000s humour that I hope never disappears from the internet

#these shoes are 300 FUCKING DOLLARS#LET’S GET ‘EM

choctawaukerman:

himederekitten:

This is a piece of shitty mid-2000s humour that I hope never disappears from the internet

(Source: prospit-page, via macklemorphs)

miaaaaaaauuuuuuu:

me: hell yeah i love talking to my best friend

person: what do you guys talk about

me:

me: uhh

me:

image

(via waker-of-the-winds)

babybowsers:

me: *petting a cat* nice

cat: *bathes self where i touched it*

me: image

(via myloish)

Askerpaul2kill asked:
Hi, I am Paul. I am a game programmer at 4Tech. I am lounching a impressive new game called Legue of Angels. I want you to be one of the first one to checkout the latest release and say what you think. Every third player will win a game T-shirt! Please try it is very important for me!! You can test it on my BLOG. Let my know how it was! I am so exited!! Cheers:d

Answer:

always nice to meet a fan

SUCK IT HAHA

about me
THEY'RE HERE.
about me
about me
about me
about me
about me
about me
about me
Endurance Theme by Jim Cloudman